هدف از بیمه عمر

هدف خود را از خرید بیمه عمرمشخص کنید

دیگه خسته شدین از زنگ بازاریابهای بیمه ای شرکت x و y.  "ببخشید خانم / اقا میتونم وقتتون را برای لحظاتی بگیرم" تا این جمله رو میشنوید ناخودآگاه میگید نه مرسی نیازی ندارم و یا خیلی حال داشته باشید گوش میکنید و بعد میگید باشه بررسی میکنم و باهاتون تماس میگیرم . داشتم به عنوان شخصی که در این زمینه فعالیت میکنه فکر میکردم و خودمو جای شما میزاشتم که واقعا حق دارید. چنین حرکات و یا روشهایی به جهت بازاریابی و جلب مشتری بیمه عمر اونم در مورد رشته ای که در تمام دنیا بصورت علمی و تخصصی فعالیت میشه، بیشتر تبلیغ سوء داره و مشتری احتمالی رو هم فراری میده. خوشحالم که نمایندگی ما ازین بازاریاب های تلفنی نداره. مشاوره بیمه عمر باید بصورت دو طرفه و علمی و مطابق با کلیه ی مقررات وضع شده بیمه ای باشه نه برای فروش بیشتر محصولات دیگر و اجناس و حرفه های غیر مرتبط ( نظیر : در صورت خرید تخفیف دندانپزشکی . اتش سوزی منازل . دفترچه درمانی . کارت تخفیف خرید البسه و .... )

میدونم هر کدام از شما عزیزان که دارید این موضوع را مطالعه میکنید از هر کارشناسی، کارشناس تر شدید. عصر، عصر ارتباط و جستجو در دنیای مجازیه. ولی کمک اساسی که بعنوان مشاور بیمه عمر میتونم بهتون بکنم اینه که اول هدف خودتونو در مورد خرید بیمه عمر مشخص کنید و بعد از بررسی های شخصی با مشاوران تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان شما را به هدفتون نزدیکتر کنن. هدف شما کدامیک است:

  •  محبت و تحویل بزرگترین هدیه زندگی به عزیزترین شخصی که در زندگیتان میباشد .
  • قصد سرمایه گزاری و دریافت مطمئن وجه بعد از گذشت زمان انتظار .
  •  دریافت وام های متوالی بدون ضامن و تضمینی با بهره ای باورنکردنی در بازار حال حاضر کشور.
  •  برای جبران هزینه های سنگین امراض خاص و سرطانها که سیل این بیماریها در کشور سرازیر شده و یا اینده ای امیدوارم خییییلی دور که بعد از اینکه خدای ناکرده نبودم بازمانده های من تا حدودی در رفاه باشند
  •  برنامه ریزی مالی برای نوزادم که امروز بدنیا امده تا در آینده بواسطه بیمه عمر کودک،  گوشه ای از خرج تحصیل و یا ازدواجش را پرداخت کنم .

در مورد بیمه عمر، هدف خود را مشخص کنید و با تماس با مشاوران بهترین و مناسبترین شرایط بیمه عمر را قرارداد ببندید. هدف ما اینست که با راهنمایی صحیح شما، هیچگونه ابهامی در زمینه ی تصمیم گیری راجع به این بیمه و مفاد قرارداد بیمه عمر نداشته باشید .

منتظرتان هستیم. ایزدی نماینده برتر سالهای 91، 92، 93